18/12-11

Igår innan jobbet hade vi den årliga pepparkakshustävlingen som går ut på att alla ska baka ett pepparkakshus utan att vare sig få mäta bitarna eller använda sig av en mall. Det är tävlingarnas tävling!!! I år satsade jag på en borg, men kom bara tvåa (om inte Hanna hade varit här då hon skulle ha röstat på mig = vinst).

image description


Efter det stack jag till Texas och jobbade för att sen möta upp Claudia och Ellinore. Vi stack till ett random ställe vid Slussen som visade sig ha en Depeche mode kväll. Det innebar att en massa människor strök omkring i svarta jeans och svarta skjortor med en mystisk look i ögonen. Där fanns även ett band som spelade live och dessa bandmedlemmar hade ännu svartare kläder och mystiska blickar! De var som svarta plågade själar...

Idag är en viktig dag, inte för mig (jag pluggar bara), utan för HANNA som FYLLER ÅR!!! Hon blir hela 23 år gammal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0